Placki ziemniaczane boczkowo - szczypiorowe



   
   Dziś w pracy narobiono mi strasznego smaka na placki ziemniaczane , więc od razu po powrocie do domu zabrałam się za placki . Ale moje placki dziś są z boczkiem i szczypiorkiem , nie jak w pracy z musem jabłkowym , ale osobiście uwielbiam obie formy podania ,więc nic innego mi nie pozostaje jak zaprosić do wypróbowania przepisu .

Składniki 

4 duże ziemniaki 
2 jajka 
2 łyżki mąki 
łyżeczka pieprzu czarnego 
sól według smaku 
pęczek szczypioru 
4 cienkie plastry boczku 

Wykonanie 

Na wstępie obieram ziemniaki , następnie kroję w średnią kostkę i przekładam do blendera , następnie dodaję jajka , mąkę,  sól , oraz pieprz , kiedy mam dodane nasze składniki , zaczynam dokładnie mielić nasze ziemniaki na bardzo gładką masę .
Jak mam nasze ziemniaki dobrze zmielone , na patelni rozgrzewam odrobinkę oleju i dodaję nasz pokrojony boczek oraz szczypior , przesmażam około 5 minut , po czy dodaję do naszych wcześniej zmielonych ziemniaków, następnie wszystko razem mieszam , i gotowa masa do smażenia .
Na rozgrzaną patelnie wylewam olej i smażę nasze placki na złoty kolor po obu stronach , i tak do wykończenia całej masy ziemniaczanej , i nasze placki gotowe do podania .










  Smacznego 

Komentarze

Popularne posty