Dziadziusiowa kawa inka




    Kawa inka budzi we mnie piękne wspomnienia dzieciństwa związane z moim kochanym dziadkiem którego już ze mną niestety  nie ma , ale co pozostało to piękne wspomnienie . Kiedy nadszedł weekend , spędzałam go z moim dziadzią , zawsze rano parzył mi pyszną gorącą kawę inkę , uwielbiałam ją, jej zapach smak i to że mogłam tę chwilę dzielić z moim dziadzią , teraz kiedy moja córka zasmakowała tego smaku , opowiadam jej tą historię z łezką w oku, i delektujemy się nią wspólnie .


Składniki 

4 łyżeczki inka z mlekiem 
szczypta cynamonu 
bita śmietana 

Wykonanie 

Do szklanki wsypujemy cztery łyżeczki kawy inki  z mlekiem , następnie dodajemy szczyptę cynamonu i zalewamy bardzo gorąca wodą , mieszamy dokładnie i na wierzch wyciskamy bitą śmietaną i gotowe do podania .

                                                                Smacznego .

Łączy przyjemne z naturalnym

Komentarze

Popularne posty