Zupa szczawiowa




Jako dziecko nigdy nie lubiłam zupy szczawiowej , pamiętam jak moja mama gotowała ją z liśćmi szczawiu które pływały i to mnie zniechęcało do jedzenia ,wiec skusiłam się że ugotuje sobie ją teraz ale troszkę inaczej niż moja mamuśka i udało mi się ,liści nie ma które pływają i nawet mi bardzo smakowała ,wiec dla tych co nie lubią pływających liści w zupie zapraszam do spróbowania . 

            Składniki 

            Szczaw świeży 
            Śmietana do zaprawienia 
            Serek topiony ziołowy 
            4 jajka na twardo 
            kawałek porcji rosołowej 


Do garnka wlewam wodę i wkładam porcję rosołową ,gotuje na małym ogniu a mięsko zmięknie następnie liście szczawiu miksuję  na gładką masę i dodaje do gotującego się mięsa ,w misce mieszam 3 łyżki śmietany i cały serek ziołowy i dokładnie mieszam i wszystko razem wlewam delikatnie do garnka ,podaje z jajkami na twardo i ziemniaczkami 

                                                                             Smacznego 

Komentarze

Popularne posty