Literkowy rosół




      W tym roku przeziębienia czepiają się mnie i mojej rodzinki bardzo często , kichanie , katar ,kaszel , gorączka , a grudzień to już jest sam szczyt , więc pomyślałam że na ostrą grypę to najlepszy jest rosołek , a że nie miałam makaronu nitek , to wykorzystałam makaron literkowy , smakował  równie dobrze co standardowy makaron ,rosołek  rozgrzał jak nic innego , postawił troszkę na nogi, więc dla takich zakatarzonych jak ja dziś , zapraszam na pyszny gorący rosołek .

Składniki ( na duży gar  ) 

1 duża porcja rosołowa
4 średnie marchewki 

2 średnie pietruszki 
1 pora ( biała część ) 
1 średnia cebula 
3 łyżki warzywka 
pieprz czarny 
sól 
paczka makaronu ( według uznania )

Wykonanie 

Do garnka wkładamy porcje rosołową , zalewamy woda do momentu zakrycia mięsa , następnie obieramy nasze wszystkie warzywa , myjemy pod bieżąca wodą i dodajemy do naszego garnka z mięsem , cebulę natomiast obieram i opiekam nad gazem tak aby była lekko przypalona , i także dodaje do naszego mięsa w garnku , dodaję warzywko i gotuję bardzo wolno , co jakiś czas dolewam pół szklanki zimnej wody .
Po około 2 godzinach gotowania rosołu , sprawdzamy jaki ma smak i według uznania doprawiamy do smaku solą oraz pieprzem , między czasie gotujemy makaron , jak makaron jest ugotowany rosół mamy gotowy do podania , ja do posypania użyłam pietruszki na wierzch .



                                           Smacznego 

Komentarze

Popularne posty